Obsługa trudnego pacjenta stanie się teraz o wiele łatwiejsza.
Czy poniższa sytuacja jest dla Ciebie znajoma?
Przynajmniej raz w swojej pracy zawodowej spotkałaś pacjenta, który był bardzo zdenerwowany, agresywny, być może wulgarny. Skupiony wyłącznie na swoim problemie, nie potrafił/nie chciał Cię słuchać i szukać rozwiązania.
- Czy było Ci trudno go uspokoić?
- Czy nie wiedziałaś co zrobić ani co powiedzieć, żeby zakończyć konflikt?
- Czy bardzo się wtedy zestresowałaś?
- Czy „puściły Ci nerwy” i także zaczęłaś krzyczeć na pacjenta?
Jeżeli przynajmniej na jedno stwierdzenie odpowiedziałaś twierdząco, to to szkolenie będzie dla Ciebie idealne.
Szkolenie stanie się Twoim głównym źródłem wiedzy i inspiracji dotyczącym obsługi trudnego pacjenta. Dzięki niemu nauczysz się jak:
- uspokoić zdenerwowanego pacjenta,
- co mówić, żeby zakończyć konflikt,
- co robić, żeby zakończyć konflikt,
- jakich błędów komunikacyjnych unikać,
- jakie zwroty szczególnie kierować do pacjenta,
- jak „nie wybuchnąć”,
- jak stawiać granice, gdy pacjent dalej jest agresywny.
Do kogo skierowany jest kurs?
Przede wszystkim do rejestratorek medycznych, ale także do asystentek stomatologicznych, higienistek stomatologicznych, pielęgniarek, opiekunów medycznych, ratowników medycznych i wszystkich tych, którzy mają problem w radzeniu sobie z trudnym pacjentem.