SZKOLENIE PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO PACJENTA

Obsługa trudnego pacjenta stanie się po szkoleniu o wiele łatwiejsza!

Czy poniższa sytuacja jest dla Ciebie znajoma?

Przynajmniej raz w swojej pracy zawodowej spotkałaś pacjenta, który był bardzo zdenerwowany, agresywny, być może wulgarny. Skupiony wyłącznie na swoim problemie, nie potrafił/nie chciał Cię słuchać i szukać rozwiązania.

  • Czy było Ci trudno go uspokoić?
  • Czy nie wiedziałaś co zrobić ani co powiedzieć, żeby zakończyć konflikt?
  • Czy bardzo się wtedy zestresowałaś?
  • Czy „puściły Ci nerwy” i także zaczęłaś krzyczeć na pacjenta?

Jeżeli przynajmniej na jedno stwierdzenie odpowiedziałaś twierdząco, to to szkolenie będzie dla Ciebie idealne.

Szkolenie stanie się Twoim głównym źródłem wiedzy i inspiracji dotyczącym obsługi trudnego pacjenta. Dzięki niemu nauczysz się jak:

  • uspokoić zdenerwowanego pacjenta,
  • co mówić, żeby zakończyć konflikt,
  • co robić, żeby zakończyć konflikt,
  • jakich błędów komunikacyjnych unikać,
  • jakie zwroty szczególnie kierować do pacjenta,
  • jak „nie wybuchnąć”,
  • jak stawiać granice, gdy pacjent dalej jest agresywny.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Przede wszystkim do rejestratorek medycznych, ale także do asystentek stomatologicznych, higienistek stomatologicznych, pielęgniarek, opiekunów medycznych, ratowników medycznych i wszystkich tych, którzy mają problem w radzeniu sobie z trudnym pacjentem..

Ile trwa szkolenie?

Szkolenie trwa jeden dzień. Jest to „pigułka” najważniejszej wiedzy, którą powinna posiąść każda przyszła i obecna rejestratorka medyczna. Dodatkowo każdy uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe, które pomogą w usystematyzowaniu wiedzy.

Jak odbywa się szkolenie?

Szkolenie odbywa się on-line przez platformę zoom. Link do szkolenia przesyłany jest na adres mailowy minimum 24h przed rozpoczęciem szkolenia. Wszystkie materiały szkoleniowe uczestnicy otrzymają po szkoleniu.

Czy otrzymam certyfikat?

Oczywiście! Certyfikat w wersji papierowej jest przesyłany kilka dni po ukończeniu szkolenia.

Ile kosztuje szkolenie?

Dla pierwszych 10 osób cena wynosi 199 zł. Potem wzrośnie do 299 zł, więc warto wcześniej zarezerwować sobie miejsce. 😉

Masz jeszcze jakieś pytania?

Napisz na kontakt@katarzynalempicka.pl lub zadzwoń na 519-487-181.

Przede wszystkim do rejestratorek medycznych, ale także do asystentek stomatologicznych, higienistek stomatologicznych, pielęgniarek, opiekunów medycznych, ratowników medycznych i wszystkich tych, którzy mają problem w radzeniu sobie z trudnym pacjentem.

Ile to kosztuje?

SZKOLENIE ON-LINE 14.01.2023 Z ZAKRESU OBSŁUGI "TRUDNEGO PACJENTA" (DLA PIERWSZYCH 10 OSÓB)

  • 4-godzinne praktyczne szkolenie z zakresu obsługi „trudnego” pacjenta
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (wysyłany pocztą po szkoleniu)

CENA: 199 zł

ZAPISZ SIĘ

SZKOLENIE ON-LINE 14.01.2023 Z ZAKRESU OBSŁUGI "TRUDNEGO PACJENTA" (CENA STANDARDOWA)

  • 4-godzinne praktyczne szkolenie z zakresu obsługi „trudnego” pacjenta
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (wysyłany po szkoleniu)

 

 

CENA: 299 zł

ZAPISZ SIĘ

Od czego zacząć?

Na początku zapisz się na mój newsletter. W każdy poniedziałek otrzymasz ode mnie maila ze sporą dawką wiedzy, a także informacje o nowościach i ofertach przygotowanych przeze mnie tylko dla czytelników newslettera. Uwaga! Za zapis na newsletter otrzymasz ode mnie prezent. Czeka na Ciebie wartościowy ebook – Jak sobie radzić z „trudnym” pacjentem. 7 praktycznych porad. POBIERZ TERAZ.

Do zobaczenia na szkoleniu!