I TY MOŻESZ ZOSTAĆ
KRÓLOWĄ REJESTRACJI

KIM JEST KRÓLOWA REJESTRACJI?

Królową rejestracji można poznać przede wszystkim po tym, jak wobec niej zachowują się lekarze, pacjenci i właściciel przychodni/menedżer.

Lekarze mają do niej pełne zaufanie, darzą ją sympatią i szacunkiem. Często przekazują jej wszystkie informacje, nawet jeżeli zostały już przekazane innemu pracownikowi recepcji.

Pacjenci chcą rozmawiać tylko z nią. Wydaje im się, że tylko u niej załatwią swoją sprawę lub szybszą wizytę u lekarza. Znają ją po imieniu i darzą dużą sympatią, którą czasem okazują przynosząc jakieś drobne prezenty (czekoladki, kawę).

Właściciel przychodni/menedżer traktuje ją „jak prawą rękę”, ma do niej pełne zaufanie i liczy się z jej zdaniem.

Takie zachowanie wobec królowej rejestracji nie jest jednak dziełem przypadku. Królowa rejestracji posiada wysoko rozwinięte umiejętności miękkie i kompetencje twarde, dzięki którym zdobyła zaufanie, szacunek i sympatię poszczególnych osób.

Królowa rejestracji może i nie ma bezpośredniej „władzy”, ale w ogromnym stopniu wpływa na funkcjonowanie i wizerunek całej przychodni. Mogę śmiało powiedzieć, że jest jednym z jej najważniejszych filarów. Pozytywnie wyróżnia się wśród innych rejestratorek, jest najlepsza w tym co robi i lubi swoją pracę.

CZY JA TEŻ MOGĘ ZOSTAĆ KRÓLOWĄ REJESTRACJI?

Oczywiście, że możesz. Zanim to się jednak stanie musisz włożyć trochę czasu i wysiłku w kształtowanie umiejętności miękkich (tj. inteligencja emocjonalna, asertywność, praca w zespole, empatia) oraz kompetencji twardych (tj. ochrona danych medycznych, prawa pacjenta, zarządzanie odpadami medycznymi).

Pomogę Ci zostać królową. Dzięki mnie zdobędziesz kompetencje, które ugruntują Twoją pozycję w przychodni lub pomogą Ci zdobyć pracę w charakterze rejestratorki medycznej lub kierownika rejestracji.

Zapraszam Cię na BLOG. Znajdziesz tam artykuły związane z pracą rejestratorki medycznej. Dotyczą one zarówno kompetencji miękkich, jak i twardych. Odnajdziesz tam też odpowiedzi na nurtujące Cię pytania i historie z życia przychodni.

Zapraszam Cię również na prowadzone przeze mnie SZKOLENIA. Jeżeli ciągle czujesz niedosyt wiedzy, masz jakieś wątpliwości lub pytania, chcesz rozwijać swoje kompetencje zawodowe lub zdobyć zawód w charakterze rejestratorki medycznej, to te szkolenia są właśnie dla Ciebie.

Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłaś, to koniecznie zapisz się na mój NEWSLETTER. W każdy poniedziałek otrzymasz ode mnie maila ze sporą dawką wiedzy, a także informacje o nowościach i ofertach przygotowanych przeze mnie tylko dla czytelników newslettera. Uwaga! Za zapis na newsletter otrzymasz ode mnie prezent. Czeka na Ciebie wartościowy ebook – Jak sobie radzić z „trudnym” pacjentem. 7 praktycznych porad. POBIERZ TERAZ.

ROZGOŚĆ SIĘ. NIEDŁUGO TWOJA KORONACJA.