Cześć. Nazywam się Kasia. Jest mi bardzo miło, że chciałaś mnie lepiej poznać.
Kiedyś spotkałam się ze stwierdzeniem, że to żadna filozofia pracować jako rejestratorka medyczna. Wystarczy przecież tylko odebrać telefon, zapisać pacjenta X do doktora Y na konkretną godzinę i koniec. Taki pogląd jest jednak daleki od rzeczywistości (jeżeli pracujesz na tym stanowisku, to doskonale wiesz o czym mówię). Przypomnij sobie swoje wizyty w różnych przychodniach lekarskich (państwowych i prywatnych, specjalistycznych i stomatologicznych). Teraz pomyśl o tym, jak zostałaś obsłużona w rejestracji. Być może spotkałaś taką rejestratorkę, dzięki której nawet długie oczekiwanie na wizytę było przyjemniejsze – pomocną, sympatyczną, dobrze zorganizowaną. Jeżeli jednak miałaś pecha i trafiłaś na taką, która była „obrażona na cały świat” i wszystko stanowiło dla niej problem, to zapewne miałaś ochotę uciec gdzie pieprz rośnie. Zła obsługa może Ci zepsuć cały dzień, a w ostateczności doprowadzić do tego, że już nigdy nie wrócisz do danej placówki medycznej.
Chciałabym Ci pokazać, że praca rejestratorki medycznej jest niezwykle ważna, ciekawa i daje dużo satysfakcji. Dobra rejestratorka jest filarem przychodni i w ogromnym stopniu wpływa na jej funkcjonowanie. Pomogę Ci zostać królową rejestracji.